sunnuntaina, syyskuuta 30, 2007

Tees for teens (or not?)

Viime aikoina olen kohdistanut katseeni muutamiin ihaniin t-paitoihin, joita maailman muotitalot tarjoilevat kansalle. Olen erityisesti ihastunut suuriin teksteihin, jotka täräyttävät lauseen ilmoille sen kummempia kiertelemättä. Tunnetuin "suorasanaisin" taitaakin olla House of Hollandin Henry Holland, jonka paidoissa käsitellään aiheita ja julkkiksia heidän tekemisiään ruotien.

Olen myös onnekseni huomannut, että värit ja materiaalit ovat silmää ja ihoa miellyttäviä. HOH:n paitojen väreihin tosin saa hetken aikaa totutella, mutta minulle ne näyttävät hienoilta.

Myös H&M on ottanut osaa tähän t-paitojen taistoon. "It's not over"-paita on tullut monille tutuksi, ja sitä näkeekin parhaimmillaan monen ihmisen päällä samana päivänä koulussa. Toinen mielestäni mukavampi paita on tämä kullan ja mustan yhdistelmä.

Näin syksyllä haluaisi varmasti päästä johonkin lämpimään, eikä haluaisi päästää vielä kesästä irti. Onneksi apuaan tarjoaa Marc Jacobs, jonka piristävä paita tuo valoa pimeään syysaamuun. Hollywood-tekstikin on omiaan tuomaan hauskaa tunnelmaa päivään.


Pidätkö isoista teksteistä t-paidoissa?


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mitä marcin teksti meinaa? :O

milian kirjoitti...

No, siinähän lukee 'Would I lie Hollywood?' :D Vapaasti suomennettuna 'Valehtelisinko, Hollywood?' Olen joskus kuullut tuon oikean lausahduksen, mutten nyt saa sitä tällä hetkellä mieleeni.

Marcin sivuilla tuotenimenä lukee LA T-shirt.