maanantaina, tammikuuta 28, 2008

Comb and brush!

Nyt olenkin kunnostautunut hiusten laittamisen saralla. Sain joululahjaksi lämpörullat sekä nyt viime viikolla hiussuoristimen (Babyliss Wet N'Dry). Ennen olen ollut melko laiska kaunistamaan hiuksiani, yleensä olen vain heittänyt ne ponnarille tai harjannut siisteiksi.

Asiaan on tullut siis muutos. Olen tehnyt hollywoodkiharoita ja suoristanut hiuksia tikkusuoriksi, päivän mukaan. Hieman huolestunut olen tosin hiuksistani, jos ja kun ne joskus käsittelystä vaurioituvat. Nythän minulla on erittäin hyväkuntoiset hiukset, joskin hieman kuivat. Vähän talvella ne myös sähköistyvät, mutta normaaliahan tuo.

Tänään tulin juuri ajatelleeksi, millaisia hiuskoruja voisinkaan alkaa käyttää. Olisi ihanaa löytää joku hillityn värinen mutta koristeellinen solki tai pinni. Se voisi koristaa kampauksen jos toisenkin.

Löysin muutamia kauniita esimerkkejä kampauksista, jotka voisivat toimia arkenakin (huom. jos vain osaisin laittaa):


1. Dolce&Gabbanan vasemmanpuoleisella mallilla on mielestäni ihanan huolettomasti tehty kampaus, joka kuitenkin on siisti.


2. Erin Fetherstonin näytöksessä tukat on laitettu hyvin luonnollisiksi.

Viimeisemmän kuvan hiukset onnistuu varmasti laittaa hyvin muotoiluraudalla.

2 kommenttia:

MouMou kirjoitti...

Minä olen juurikin niin laiska, etten jaksa koskaan aamulla tehdä hiuksilleni mitään.:)

kirjoitti...

sul on tosi kiva blogi! Tosi kivoja kuvia (: jään todellakin seurailemaan ;D Alotin just mun kaverin kanssa pitämään jonkin näköistä muoti/ulkonäkö -blogia, jos kiinnostaa niin jää ihmeessä seurailemaan!

http://fashion-about-fashion.blogspot.com/