tiistaina, tammikuuta 08, 2008

Testing myself

Sallalta kopioimani testi saa minut ehkä kertomaan taas palasen enemmän itsestäni. Kauhean ahkerasti en ole puhunut "yksityiselämästäni" täällä (vau, kuullostaa jotenkin julkkikselta sanoa noin... :D) tietenkin sen pelossa, että joku tulee ja nappaa minut. Noei. Mutta kuitenkin, tällaisia tietoja voin ihan huoletta kaikille luovuttaa, sillä ne ovat itsenikin mielestä lähinnä viihdyttäviä. Joten,

Minut sekoitetaan joskus: Uma Thurmaniin! Tai no, kasvojani sanotaan hänen tapaisiksi. Melkein sama asia, onhan?
Saan eniten kehuja: Silmistäni ja tyylistäni. Ihmettelin noita varsinkin silloin, kun olen pukeutunut ihan normaalisti farkkuihin ja t-paitaan.
Olen epävarmin: Kasvoistani.
Ystäväni sanovat, että olen: Erittäin sosiaalinen ihminen, joka ystävystyy vaikka sormien napsautuksesta.
Ystäväni naljailevat minulle siitä, että: Toistan joitakin sanontoja kyllästymiseen asti.
Pelkään kuollakseni: Pimeää metsää!
Asia, jonka olisin halunnut tietää jo viisi vuotta sitten: Että minulla on tällä hetkellä oikein mukava elämäntilanne.
Jos voisin muuttaa itsessäni yhden asian, minä: Muuttaisin nenäni.
Minun lempikappaleeni karaokessa on: En laula karaokea, suorastaan inhoan.
Ruoka, jota en yksinkertaisesti voi vastustaa on: Pizza! Tie sydämeeni käy italialaisen ruuan kautta.

HUOM tsekkasithan jo kertomukseni Pariisinmatkasta?

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Luin täältä että tykkäät ompelusta, ja olet ommellutkin itsellesi vaatteita :) Ois kiva nähdä niitä!

milian kirjoitti...

anonyymi: Tarkat silmät :) Joo, voisinkin tehdä jossain vaiheessa taas postauksen tekeleistäni. Kiitti ideasta!